|
|
|
Nationaal
|
|
Hierbij meld ik me zelf ook aan bas
|
|
Nieuws
|
|
Morgen is er weer een groot en gezellig landelijk Ricochet toenooi bij Sportcentrum Ron Haans in Winschoten. In verband met de vele aanmeldingen is er besloten om al op tijd van start te gaan. Wel zullen de eerste wedstrijden door de lokale spelers
|
|
Nationaal
|
|
|
|
Nationaal
|
|
Jaaaaa gezellig Miek doet ook mee!
|
|
Nationaal
|
|
Ik ben al op de hoogte. Leuk! Nu de loting nog. Tot zaterdag
|
|
Nationaal
|
|
Ok...ok....ik doe ook mee..... Zo goed???
|
|
Nationaal
|
|
Zoals jullie gezien hebben kunnen alle reservers ook meedoen aan het toernooi! Hopelijk ziet iedereen dit!? Of als je een speler kent, kun je het dan aanhem of haar doorgeven! Bedankt!
|
|
Nationaal
|
|
hierbij geef ik mij op RENE WIETEN
|
|
Nationaal
|
|
Marcel Robben (B)
|
|
Nationaal
|
|
Ben benieuwd naar de loting. Tot zaterdag!!
|
|
Nationaal
|
|
Ik houd nog even een slag om de arm wat betreft mijn deelname. Een maatje van mij, Sebastiaan staat namelijk 1e op de wachtlijst en ik wil wel graag dat we allebei mee kunnen doen. Mocht er nog iemand verhinderd zijn, ik hoor het graag want dan zijn
|
|
Internationaal
|
|
Voor degene die meegaan naar Duitsland kun je via onderstaande link zien wie je allemaal kunt treffen. http://web125.aufserver1.hieriminternet....28fca208c4153e8 Groetjes, Ruud
|
|
Nationaal
|
|
hallo allemaal ivm het grote aantal deelnemers in winschoten wil ik het c toernooi om 8.30 laten starten(dit zijn mn spelers uit omgeving v winschoten)Het AB toernooi rond 11.00.En om een snelle doorgang van de wedstrijden wil ik het c toernooi een b
|
|
Nationaal
|
|
Wil graag meedoen. Groeten Erik
|
|
Nationaal
|
|
Hierbij geef ik mij op voor het Ricochet toernooi. Mvg, Nicolette Hebinck
|
|
Nationaal
|
|
Hierbij geef ik mij op voor het Ricochet toernooi! Mvg, Nicolette Hebinck
|
|
Nationaal
|
|
Ik meld me ook graag aan voor dit tournooi. Gr. Arjan
|
|
Internationaal
|
|
Heren en dames We benne toch wel trots op jullie ook op die 4e plaats.
|