Voornaam: Bert
Achternaam: Wissink
Hoogste notering NRL: C14
Racket: Star Fighter
Geboorte datum: Lang geleden: 31-08-1963
Beroep/studie: MES Consultant en Project Manager
Single/verliefd/samenwonend/getrouwd: Getrouwd, 2 kinderen (vinden allebei Ricochet mooi om te zien en willen het ook proberen)
1 Ik speel Ricochet sinds?
2006 in Winschoten 1 ŕ 2x per week. Daarvoor wel 10 jaar aan squash gedaan.
2 Ik speel Ricochet omdat?
Het spelletje ontzettend leuk is en het alleen jezelf te wijten is als je niet wint. Je kunt je stress er heerlijk op afreageren.
3 Overige sporten of hobbies?
Fitness, websites, voetbaltrainer bij de jeugd (E-ers), motor, darts
4 Favoriete eten?
Spaghetti met Parmezaanse kaas, gewoon thuis met een lekkere wijn en Zucchero op de achtergrond
5 Favoriete drank?
Rode wijn en gekoelde rosé
6 TV, ik kijk graag naar?
Voetbalsamenvattingen, geen volledige wedstrijden want dat duurt me te lang. Verder series als House, Dirt en natuurlijk elke goede film.
7 Beste Film?
The Lord of the Rings trilogie in de Extended Version.
8 Beste muziek of nummer?
Hele brede smaak, hangt af van de stemming. Zucchero bij de spaghetti, Rammstein en Iron Maiden in de auto, concerten van Within Temptation. Zolang het maar geen hiphop of house is...
9 Lezen?
Alleen tijdens mijn vakanties en dan met name thrillers.
10 Ik zou wel'ns willen stappen met?
Met niemand in het bijzonder. Ga liever uit eten en natafelen.
11 Vervoer? (auto, ov, fiets, motor, anders)
Auto: Skoda Octavia 1.9 TDi, je weet wel, zo'n leasebak. Maar goed ik rij dan ook 50.000 per jaar.
Motor: Yamaha YZF1000 Thunderace. Da's dan voor m'n plezier. Even de autobahn op en plat erop tot de teller boven de 280 komt...
12 Favoriete vakantie?
Camperen, warm (niet te), zon, buitenland, ondernemen en leuke dingen zien en doen
13 Ik heb een hekel aan?
Mensen die denken het beter te vinden. Maar dat is dan wel weer leuk als ze door de mand vallen !
14 Ik kan niet zonder?
M'n gezin staat bovenaan. Daarna komt m'n motor. Ricochet is een goede derde. Werk is ook nodig, want anders kan je die leuke dingen niet doen.
15 Wat zou ik doen met 10 miljoen…
Geen idee. Die luxe heb ik nog nooit gehad. Als me dat overkomt, laat ik het je weten.