#315 - 28-10-0821:06:26Re: Wat te doen als beginner
[Re: Jelle]
stranger
Lokatie: Alphen aan den Rijn
Hallo Jelle, Ik ben ook een beginner. Bij onze vereniging (Trinity, Alphen aan den Rijn) kan je lessen krijgen. Uitleg van de spelregels en uitleg van de technieken worden dan in de praktijk uitgevoerd. Je zou eens kunnen kijken bij een vereniging bij jou in de buurt wat daar de mogelijkheden zijn. Groeten Dorine
#448 - 09-01-0920:46:52Re: Wat te doen als beginner
[Re: Dorine]
member
Lokatie: winschoten nederland
Hallo Jelle, Ik weet niet waar je vandaan komt maar, er zijn al heel veel sportscholen die ricochet banen hebben en ga daar eens vragen of er lessen zijn daar geven ze dan ook wel uitleg over wat je wilt weten anders kom eens gewoon langs. Ik zelf kom bij 2 sportscholen en als ze me vragen geef ik met plezier uitleg en speel met de mensen al zijn het beginners,zelf ben ik een B speler en zeg ik het zelf ook ben geen slechte speler. De plaatsen zijn Winschoten en Veendam dus als je daar in de buurt woont kun je altijd vragen of ik er ben of nog kom anders zijn daar ook altijd andere mensen die je willen helpen maar je moet zelf die stap doen en dan krijg je misschien wel niet zoveel plezier in het spel als wij met elkaar hebben die het spel spelen . Groeten Wiebe Sikkema
#449 - 09-01-0921:02:08Re: Wat te doen als beginner
[Re: Jelle]
member
Ik heb ongeveer dezelfde vraag als Ron zijn de datums al bekent volgens mij wel maar wanneer kunnen we ze zien op de site waar de toernooien zijn,misschien zijn er nog plekken over om een keer en dag te plannen voor twee sportscholen tegen elkaar te laten spelen of iets dergelijks dat lijkt mij zelf wel leuk dacht ik . Ik hoorde dat Veendam iets van plan is daarom deze vraag graag zo snel antwoorden als het kan Heren van de Bond. Vriendelijke Groeten Wiebe
#528 - 03-02-0919:49:40Re: Wat te doen als beginner
[Re: black spot]
member
Hallo Jelle, Heb je al eens gekeken bij een sportschool bij je in de buurt,volgens mij kun je eens gaan kijken bij de sportscholen in Meppel en Steenwijk daar weet ik zeker dat ze wel willen helpen met Ricocheten. Daar hebben we al eens gespeeld en ze waren daar erg vriendelijk.
#542 - 23-02-0921:18:43Re: Wat te doen als beginner
[Re: black spot]
Ongeregistreerd
Hallo, Ik denk dat Jelle hier een leuk punt heeft voor Ricochetbond.nl: waarom niet een speciale button met de spelregels? Tuurlijk kun je in de sportscholen informatie krijgen, ik zie zelf in Winschoten geregeld dat er mensen uitleg krijgen, maar waarom niet standaard de regels op de site? Doel van de bond is Ricochet beter bekend te maken. Als mensen dan gaan google-en, is het toch logisch ook de regels dan te vinden?!? Zelf beoefen ik de sport niet, maar vind het leuk te kijken als ik aan het fitnessen ben. En als ik de regels hier kan lezen, snap ik er ook meer van! groetjes