|
|
|
#340 - 06-11-08 11:24:02
nieuw centrum
|
|
stranger
Lokatie: Terborg
|
Hallo allemaal,
ben net aangemeld, probeer via deze weg bij ons sportcentrum Ricochet aan de man te krijgen en ook dat er meer mensen het spelletje leren kennen. Hebben jullie nog ideeen om dat in de praktijk te brengen.?
groeten roy
|
|
|
|
|
|
#341 - 06-11-08 11:30:30
Re: nieuw centrum
[Re: Roy]
|
Beheerder
enthusiast
Lokatie: Zeist
|
Wat goed helpt is het organiseren van tournooitjes die open zijn voor iedereen. Ook het aanbieden van Ricochet-les zorgt ervoor dat mensen het wel eens willen proberen.
Af en toe mensen de baan op trekken werkt natuurlijk ook ;).
|
|
|
|
#342 - 06-11-08 11:41:13
[Re: Julien]
|
|
stranger
|
ja dat is ook het idee dat ik ga uitvoeren, vooral eerst intern op de sportschool lessen geven. Ga ik zelf doen. daarna wil ook de tournooien gaan organiseren. Heb zelf een badminton achtergrond op hoog nineau en wil mezelf meer gaan scholen in het ricochet.
heb je daar ook ideeen voor?
|
|
|
|
|
|
#343 - 06-11-08 11:44:07
|
Beheerder
enthusiast
|
Ik zou als ik jou was dan eens meedoen met een toernooi in het land. Hier heb ik namelijk zelf het meeste van geleerd en kun je ook met andere mensen in contact komen. 13 december is bijvoorbeeld een mooie gelegenheid! Is ook voor beginners, dus je bent van harte welkom!
|
|
|
|
#344 - 06-11-08 12:56:36
|
|
stranger
|
en welk en waar is dat toernooi? Zou graag een keer meedoen dan. Moet je nog ergens lid bij zijn of kun je altijd deelnemen aan een toernooi?
|
|
|
|
|
|
#345 - 06-11-08 18:14:04
|
member
Lokatie: Scheveningen/Den Haag
|
Beste Roy, iedereen is uitgenodigd voor alle toernooien door heel het land. Omdat ricochet nog een kleine sport is in Nederland is de groep toernooispelers ook vrij klein. Maar het enthousiastme is er niet minder onder en het is altijd erg gezellig! Dus bij deze ben je van harte uitgenodigd om bij het eerst volgende toernooi (het NK) in Alphen aan den Rijn mee te doen! Je kan je opgeven op de site. Als je een voorbeeld nodig hebt om te kijken hoe het kan en waar/wat het is kijk dan vooral ook op de site van racketsportvereniging trinity, (geen www)trinity.jawisportcentrum.nl. Tot snel en laat vooral een reactie op de site in het gastenboek achter! groetjes, Jeroen
|
|
|
|
|
|
#346 - 06-11-08 19:50:17
[Re: Duracell®]
|
|
stranger
Lokatie: Veendam
|
Hallo Roy,
Hierbij willen wij je uitnodigen voor ons toernooi op 22 november 2008 in veendam. Ook zijn natuurlijk andere ricochet spelers van harte welkom om te komen. In ons centrum zijn we ook bezig om lessen te verzorgen voor beginners en c/d spelers.
met vriendelijke groet,
Rudy Lambeck Quantumfit Veendam
|
|
|
|
|
|
#348 - 07-11-08 19:46:47
[Re: Quantumfit]
|
|
stranger
|
het lijkt me erg leuk om mee te doen op het NK. Dat is toch op 13 december? In welke klasse moet ik beginnen en met welke kleur bal word er gespeeld? groet Roy
|
|
|
|
|
|
#349 - 08-11-08 01:14:40
|
Beheerder
enthusiast
|
Hallo Roy, Je kan je aanmelden via deze link http://www.ricochetbond.nl/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/100#Post100Gewoon een reactie met dat je mee wilt doen. Als je nog nooit gespeeld hebt dan zou ik voor klasse C/D gaan, afhankelijk van je squash ervaring. Als je goed kunt squashen zou ik voor C gaan. In principe spelen we met het zwarte balltje, maar soms kan er voor de C/D spelers ook paars worden gebruikt. Of dat bij het NK op 13 december ook gebeurt dat weet ik niet, dus ga gewoon uit van zwart. Groeten Julien.
|
|
|
|
#352 - 10-11-08 11:37:29
|
|
stranger
|
ok, nou ik zal even kijken voor welke ik ga inschrijven. ik denk dat ik dan de C doe. Ik ben trouwens geen squasher maar een ex-badmintonner. nou dan zie ik jullie wel op 13 december in alphen.. is het tournooi 1 of 2 dagen? groet Roy
|
|
|
|
|
|
#355 - 11-11-08 15:20:52
|
Beheerder
enthusiast
|
Hallo Roy,
Het tournooi duurt 1 dag. Tot de 13e!
|
|
|
|
#404 - 27-11-08 16:08:38
|
|
stranger
|
Ha Roy,
Erg veel succes de 13de!
Wel jammer dat je de vergadering dan mist... ;-)
Ciao ciao Martijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|