Ricochet Bond.nl

Page 2 of 2 < 1 2
Onderwerp opties
Stem op dit onderwerp
#4340 - 20-11-11 23:05:40 Re: Ernstig ongeluk ricochetter Andreas [Re: Duracell®]

member

Lokatie: Scheveningen/Den Haag
Uiteraard zou het leuk zijn als iedereen een reactie zou geven. Voel je vooral niet geremd om (ook als je geen bijdrage hebt gegeven voor het cadeau)alsnog hier een bijdrage aan te leveren door een etiket te maken. Je kan het ook meenemen naar het NK, pas daarna zal ik het cadeau naar hem brengen. gr, jeroen

#4370 - 01-12-11 22:04:00 Re: Ernstig ongeluk ricochetter Andreas [Re: Duracell®]

newbie

Lokatie: veendam
hallo iedereen,

Bij deze willen andreas en ik iedereen bedanken voor alle kaartjes mailtjes telefoontjes etc tijdens deze erg moeilijke periode in ons leven.

Nu een update van andreas zijn revalidatie:

sinds een aantal weken is andreas thuis wel moet hij een aantal keer per week weer terug voor het revalideren in beatrixoord.
ook hebben we nog een zeer druk programma in het ziekenhuis de komende periode.
Niemand kan of durft op dit moment in het ziekenhuis een uitspraak te doen over mijn situatie mbt sporten en werken.

Voor andreas is dit natuurlijk erg moeilijk te bevatten omdat het een erg sportbeest is en dol is op zijn werk.

De lange afstanden doet andreas nog in de rolstoel maar in en om het huis doet hij het al best redelijk op de krukken.

Hij is wel wat zwaarder geworden door al het titanium en schroeven in zijn lichaam hahahaha

Ik ben natuurlijk erg opgelucht dat andreas al zover is en alweer thuis is en zo genieten we ook van de erg kleine dingen om ons heen.

met de hartelijke groeten van andreas en loes

#4432 - 29-12-11 18:26:51 Re: Ernstig ongeluk ricochetter Andreas [Re: loeskanjer]

newbie

Lokatie: veendam
beste iedereen,

Gister hebben wij bezoek gehad van coen faber.
hij had de auto vol met cadeau`s voor andreas.
We zijn er helemaal stil van.
IEDEREEN BEDANKT DIE MEEGEDAAN HEBBEN VOOR DE CADEAU`S.
En nogmaals bedankt voor alle reacties

groetjes andreas en loes

ps zie foto galerie

Bewerkt door loeskanjer (29-12-11 18:35:05)

Page 2 of 2 < 1 2

Moderator:  Bert, Blaugrana, Coen, Johan, lars, Martijn, Michel S