Hallo allemaal,bij deze de beste wensen,dat het maar weer een sportief en gezond jaar mag worden! Hoe zit het eigenlijk met het nieuwe cirquit,en wanneer krijgen te zien waar en wanneer de toernooien zijn? Ook het aantal punten per toernooi enz. Oke hoop gauw iets te horen. Groet, Ron
#527 - 03-02-0919:42:18Re: ideëen bus
[Re: Julien]
member
Lokatie: winschoten nederland
Is het een mogelijkheid om landelijk het inschrijfgeld gelijk te maken zodat iedereen van te voren al weet wat de kosten zijn en niet eerst op het laatst. Maar dan nog iets als bij het inschrijfgeld nu eens 1 euro bij in zit die dan naar de bond gaat om er prijzen voor te kunnen kopen voor het einde van het ranglijstjaar (voor A,B,C,spelers)maar ook voor de kosten die jullie ook wel hebben denk ik. Hoe worden die dan nu betaald voor jullie ik denk aan papier en andere dingen? Want dit jaar was er ook geen prijzen voor de ranglijst winnaars maar wel voor de NK wedstrijden.Dat vond ik toch raar omdat je toch het gehele jaar je best doet om als winnaar een prijsje te krijgen. Hoe krijgen jullie anders dan geld om dingen te doen, want alles kost geld.
Bedankt voor de goede tips. De prijzen van het inschrijfgeld zijn bekend en staan nu bij alle toernoois vermeld. Hoe we precies met geld moeten omgaan zijn we nog niet uit aangezien daar veel meer bij komt kijken (zoals het oprichten van een vereniging, boekhouding en het verkrijgen van een BTW nummer en bankrekening.).
Over het afgelopen jaar hebben we alleen gefasiliteerd en niets georganiseerd. Dit jaar hebben we afspraken gemaakt met de baan eigenaren over prijzen etc, dus we hopen dat het dit jaar beter zal verlopen.