Ricochet Bond.nl

Nieuwe Reactie
Onderwerp opties
Stem op dit onderwerp
#597 - 05-03-09 08:26:29 Planning speeltijd.

stranger

Lokatie: Terborg
Hallo. Na mee te hebben gedaan met het toernooi in Terborg op 28-02-2009. Is het misschien een idee , als er niet zo veel banen zijn ,de groep op te splitsen , ik heb om 11:00 moeten spelen en de eerst volgende wedstrijd om ongeveer 18: 15 dit is wel heel lang wachten , heb daarom ook afgehaakt, niet voor het spel maar voor het lange wachten . Ik hoop in de toekomst hier meer aandacht aan wordt gegeven om de beginnende speller ook een kans te geven.
Groetjes René Harleman

Omhoog Antwoorden Quote Snel antwoorden Snel quoten
#598 - 05-03-09 09:15:49 Re: Planning speeltijd. [Re: René Harleman]

enthusiast

Hallo René,

Ik heb het even nagekeken en moet er even bij zeggen dat er twee bye's zaten in het schema. Je speelt dus eigenlijk al wel eerder je tweede wedstrijd maar die heb je gewonnen omdat het schema niet helemaal vol was, helaas. Hierdoor zat er erg veel tijd tussen jou eerste en tweede wedstrijd die gespeeld moesten worden.

Wij zullen een en ander aan gaan passen zodat dat, ook in geval van een bye de wedstrijden beter verdeeld wordt over de dag. Op die manier is het nog leuker om mee te doen. Dit geldt trouwens voor alle schema's hoor, niet alleen voor beginners.

In ieder geval bedankt voor je feed-back en tot ziens op een van de volgende toernooien.

Namens Ricochetbond.nl
Johan

Omhoog Antwoorden Quote Snel antwoorden Snel quoten

Snel antwoorden:
HTML is uitgeschakeld
UBBCode is ingeschakeld

Moderator:  Coen, Johan, lars, Martijn, Michel S