Op 6 Juni a.s. is er een spetterend Ricochet Tournooi in de planning bij Quantumfit in Veendam. Er zijn grote plannen van de organisatie waaronder een Barbeque waarbij ook het nodige gedronken zal worden.
Speciaal voor deze mensen overweegt Quantumfit een Gratis slaapplaats zodat je geen Bob hoeft te regelen. Graag willen ze weten of je hier gebruik van wilt maken door te stemmen op deze poll. Bij voldoende aanmeldingen zal Quantumfit, slaapplaatsen regelen en ook nog een spetterend ontbijt regelen.
Tijdens het quantumfit tournooi wil ik graag overnachten bij Quantumfit Only one choice allowed (9 total votes)
hoi ik hoop dat het weer een heel mooi feestje gaat worden na een hele mooie toernooi dag.aangezien jeroen die kratjes gaat winnen zal het het wel laat worden.groeten
member
Lokatie: Veendam
Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover, dan worden afspraken nageleefd bij Quantum-Fit. Ik ben reuze benieuwd maar het wordt een prachtig toernooi. Ik hoop alleen dat de standaard 2e plaats spelers mijn advies opgevolgd hebben mbt PINDAKAAS gebruik en zoja of je het al kunt zien of ze gegroeid zijn qua lengte en in hun spel. Maar ook hier zal het wel zo zijn net als op vorige toernooien,tenminste wat mijn bescheiden ervaring is: VEEL GESCHREEUW EN WEINIG WOL ZEI DE BOER EN SCHOOR ZIJN VARKEN. Vrienden ik wens jullie een goede reis deze kant op en tot zaterdag. Enneh Jeroen: WEL OP TIJD ZIJN HE. Gr 2METER
member
Heey Jeroen hier nog even een adres om bier te halen. C 1000 is naast de chinees. Je hoeft alleen de straat over te steken en ze zijn tot 20 uur open maar ik denk dat jij al vroegtijdig de mogelijkheid hebt om daar even te gaan shoppen. Tot zaterdag. Gr 2 meter
member
Goedemorgen Jeroen ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen in BIKKEL-HOTEL. Onze gastvrijheid is groot en wat we zeggen komen we na. Ernst-Jan was weer te sterk voor je,maar ja dat wisten WIJ van tevoren eigenlijk wel. Over 2 weken zijn er nieuwe kansen, je moet ze alleen wel benutten. En de dorst van Koos en mij wordt alleen maar groter hoor. Ondanks alles blijf je toch een goede gozer. We zien je in Nijkerk