Ricochet Bond.nl

Onderwerp opties
Stem op dit onderwerp
#953 - 07-06-09 11:55:12 Uitslagen Quantumfit Veendam 2009

Beheerder
enthusiast

Lokatie: Zeist
Het was weer een zeer gezellig toernooi bij Quantumfit in Veendam. Er waren hele mooie partijen met zeer aan elkaar gewaagde tegenstanders te bewonderen.
Hoewel het toernooi wat rommelig begon, hebben we er met zijn allen een zeer gezellig en succesvol toernooi van gemaakt. De ricochetbond wil dan ook iedereen bedanken voor zijn / haar flexibiliteit! Ook het wok-restaurant is zeer goed in de smaak gevallen ;-)!

De uitslagen van het toernooi mogen dan ook niet ontbreken en [kun je hier bewonderen.....] Voortaan is Wiebe dus een echte A-speler ;-).

#957 - 07-06-09 18:21:28 Re: Uitslagen Quantumfit Veendam 2009 [Re: Julien]

stranger

Lokatie: Veendam
Hoi ricochet vrienden,

Graag wil ik mij aansluiten bij de woorden van Julien. Een super geslaagd, gezellig toernooi. Het rommelig begin wordt natuurlijk in eerste instantie veroorzaakt door een 4-tal inschrijvers die, zonder opgaaf van redenen, weg blijven. Als bond en organiserende sportschool is het dan improviseren geblazen. Prima gelukt!!!! Een aantal deelnemers heeft gebruik gemaakt van de aangeboden "bed and breakfast" service. Na het wokken heeft de horeca van de stad Groningen ook kennis met jullie mogen maken. O.a het paaldansen door René vraagt om een vervolg optreden. Petje af voor die lui die op zondagmorgen na het toernooi hebben deelgenomen aan een uur spinning. Winnaars (gefeliciteerd) en verliezers (zijn die er????) tot een volgend toernooi,

sportieve groeten,

Johan Goemans,
QuantumFit Veendam.

#958 - 07-06-09 22:56:04 Re: Uitslagen Quantumfit Veendam 2009 [Re: Goemans]

journeyman

Lokatie: Kropswolde
Ik hoef er niets aan toe toevoegen johan, groetjes enn tot de volgende toernooi

andreas cool

ps. was wel erg gezellig laugh

Bewerkt door pokerface (07-06-09 22:59:43)

#959 - 08-06-09 12:38:03 Re: Uitslagen Quantumfit Veendam 2009 [Re: Julien]

enthusiast

Goed om te horen dat het een sportief en gezellig toernooi is geweest. Jammer dat Jeroen zijn woorden nog niet heeft waar gemaakt, maar ik ga er van uit dat dat binnenkort gaat gebeuren.
Ernst Jan gefeliciteerd met de overwinnen, en Wiebe met de mooie vierde plaats. Ben benieuwd naar de foto's crazy

Tot snel.

#964 - 10-06-09 17:57:03 Re: Uitslagen Quantumfit Veendam 2009 [Re: Johan]

member

Lokatie: Veendam
Heey Johan bedankt voor je reactie t.a.v. het toernooi in Veendam. Het was een zeer geslaagd toernooi. Ik heb Jeroen ruimschoots van tevoren enige tips doen toekomen maar hij heeft er niet veel van begrepen denk ik. Hij heeft wel een BIKKEL-klokje horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt, wij weten het wel maar we vertellen het hem niet zoals je wel zult begrijpen. Ik vond het alleen een beetje jammer dat hij zijn afspraak (lees weddenschap) met Koos en mij niet is nagekomen. Want wat Koos en ik in Hardenberg al wisten is in Veendam weer uitgekomen. WEER verloren. GRRRR. Misschien in Nijkerk? Met of zonder kratje. Het duurt nog even maar Koos en ik krijgen steeds meer dorst. Tot kijk tuudebekkie

Bewerkt door 2 meter (10-06-09 18:05:26)

Moderator:  Bert, Coen, Johan, lars, Martijn, Michel S